بررسی کیفیت بلبرینگ ناچی
این شرکت در تولیدات خود از فلزات بسیار مرغوبی استفاده کرده است.
همچنین در فرآیند تولید این قطعه صنعتی، برای مراحل برش و عملیات حرارتی فلزات از ماشین آلات بسیار دقیق و پیشرفته ای استفاده شده است.
در نتیجه محصولات این برند طول عمر بسیار بالایی داشته و از دقت بسیار بالایی برخوردار هستند.
امروزه این برند با تولید جدیدترین محصولات خود مدعی شده است
که قطعاتی که تولید می کند دیگر نیاز به روغن کاری ندارند
و بدون نیاز به حفاظت و نگهداری عملکرد فوق العاده ای دارند.
یکی از برند های معروف و مشهور جهان شرکت بلبرینگ ناچی می باشد. شرکت Nachi-Fujikoshi (که با نام تجاری Nachi ناچی شناخته می شود.) یک شرکت ژاپنی است که توسط روبات های صنعتی، ابزار و سیستم های ماشینکاری و اجزای ماشین شناخته شده است. این کمپانی در شهر Toyama در سال 1928 تاسیس شد. Nachi-Fujikoshi در بورس اوراق بهادار توکیو ثبت شده و از ژانویه سال 2014، شامل 50 شرکت (22 داخلی و 28 کشور خارجی) می باشد. نام تجاری شرکت بیرینگ NACHI از معبد بزرگ “Kumano Nachi Taisha” است. که این اراده قوی کارآفرینی را بیان می کند.
در سال 1929 امپراتور شوآ Showa یک تور از ناحیه کانزای برای بازرسی صنایع به عنوان بخشی از تشویق تولید داخلی، و شخصا بازرسی یک تیغه اره برقی Fujikoshi فراهم کرد که به عنوان یک محصول داخلی برجسته در اداره پیش دانشگاهی اوزاکا بود. کوهی ایمورا تصمیم گرفت به خاطر افتخار و توجه ویژه امپراطور نام محصول خود را “NACHI” قرار دهد که از نام آخرین رزمناو دریایی که در ژاپن ساخته بود و امپراتور برای این سفر خود استفاده کرده بود، گرفته می شد.